sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Ensi lumi






Lumi tuli lokakuun lopulla yhtenä yönä ja pari viikkoa saatiin siitä nauttia. Viime yönä se suli pois ja nyt sataa räntää. Yök. Onneksi on niin paljon sisähommia että ei niin harmita. Olen ollutkin ihmeen ahkera viime viikkoina jatkuvasta väsymyksestä huolimatta. En ole vielä saanut mitään kuitenkaan valmiiksi, että ei tässä ole mitään näytettävää vieläkään. Seitsemän mattoa olen kuitenkin saanut jo puista pois, eli nyt enää viimeistelyhommat vievät aikaa. 

Alkuun taas Hilman riemua lumen ja talven tultua. Olen muuten pahoillani jos kuvat on jotenkin vinksahtaneet. Edellisessä kirjoituksessa tämä ohjelma heitti ne mihin sattuu vaikka yritin keskelle tähdätä ja jotenkin muka symmetrisesti....


 

Annan nyt kuitenkin ihan pienen välähdyksen keskeneräisistä projekteistani. Hilmahan on aina apuna mitä tahansa teenkin, tässäkin varmaan pitää reunaa paikallaan että sitä on helpompi päätellä.


 

Retro räsymatto on tehty sillä idealla, että ei ole yhtään minun tyylinen mutta katsotaan mistä löytää aikanaan kodin. En voi muutenkaan tehdä kaikkia mattoja itselleni, lattia- ja säilytystila loppuu.



Olen saanut nauttia puuhellan lämmössä keitetystä kahvista nyt joka aamu, eipä voi aamut juurikaan paremmin alkaa. Meillä oli puuhella aikoinaan entisessä talossa ja nyt lähes 13 vuoden jälkeen saatiin taas hella, jossa on leivinuuni samassa. Sitä on kylläkin vasta lämmitelty, ei tehty ruokaa. Uskon että pian kokeillaan.



 Välillä innostun leipomaankin, nämä suolaiset herkut meni muistotilaisuuteen viime lauantaina.





 Lopuksi vielä arvoitus: miksi olen kerännyt pajua ja pätkinyt sitä kuivumaan? Jospa se joskus selviäisi.. myös itselleni :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heips Heidi, tykkäsin siitä retromatosta. Terkuin Tanja

Unknown kirjoitti...

Hmm.. Pistetään muistiin :)